Από 1η Φεβρουαρίου 2024 η υπηρεσία Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης του Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων αλλάζει και στο εξής θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 07:00 -17:00 τις καθημερινές εκτός επίσημων αργιών.
Οι χρήστες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα:
https://helpdesk.mindigital-shde.gr/
και να καταχωρίζουν αιτήματα που αφορούν βλάβες, τεχνικές ερωτήσεις και ερωτήσεις επί των διαδικασιών , όπως:
- σφάλματα κατά την προσπάθεια χρήσης της ψηφιακής υπογραφής
- δυσλειτουργίες εφαρμογών
- ερωτήσεις λειτουργικότητας εφαρμογών (how to)
- υποβολή βελτιωτικών προτάσεων σε υφιστάμενη υπηρεσία/εφαρμογή (service request) κ.α.