Υπηρεσία Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης (Help Desk) του Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων 

Από 1η Φεβρουαρίου 2024 η υπηρεσία Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης του Κεντρικού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων αλλάζει και στο εξής θα λειτουργεί από  Δευτέρα έως Παρασκευή  07:00 -17:00 τις καθημερινές εκτός επίσημων αργιών. 

Οι χρήστες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα: 

https://helpdesk.mindigital-shde.gr/ 

και να καταχωρίζουν  αιτήματα που αφορούν βλάβες, τεχνικές ερωτήσεις και ερωτήσεις επί των διαδικασιών , όπως: 

  • σφάλματα κατά την προσπάθεια χρήσης της ψηφιακής υπογραφής 
  • δυσλειτουργίες εφαρμογών 
  • ερωτήσεις λειτουργικότητας εφαρμογών (how to) 
  • υποβολή βελτιωτικών προτάσεων σε υφιστάμενη υπηρεσία/εφαρμογή (service request) κ.α. 
Μετάβαση στο περιεχόμενο