Περιεχόμενα
    Add a header to begin generating the table of contents

    Δικαιούχοι Ψηφιακών Πιστοποιητικών ( End - Users )

    Έκδοση Ψηφιακών πιστοποιητικών

    • Αν αποτύχει η διασταύρωση στοιχείων μεταξύ αστυνομίας και taxisnet, θα χρειαστεί να ανεβάσετε τα δύο(2) μέρη της ταυτότητάς μας ( εμπρός - πίσω ) σε σκαναρισμένη .pdf μορφή (ένα αρχείο και με τις δύο όψεις).
    • Για να ανεβάσουμε ένα αρχείο, πρώτα επιλέγουμε "Browse" και στη συνέχεια επιλέγουμε το σκαναρισμένο αρχείο με την ταυτότητά μας.
    • Στην συνέχεια θα ενημερωθεί ο υπεύθυνος διαχειριστής Ψ.Π ώστε να εγκρίνει την αίτησή μας για να συνεχιστεί η διαδικασία.  

    Απευθυνθείτε στον αρμόδιο ΔΨΠ. Έχει δυνατότητα να ξανά στείλει το τελευταίο email της διαδικασίας

    Υποστηρίζονται οι φυλλομετρητές  Google Chrome(83.0.4103+) και Mozzila Firefox(72.0+) 

    Αν μας ζητηθεί να ανεβάσουμε την ταυτότητά μας στο σύστημα, πρέπει να ανεβάσουμε ένα (1) μόνο αρχείο.

     

    Η μορφή του αρχείου αυτού, είναι απαραίτητο να είναι PDF στο οποίο θα περιέχονται και οι δύο (2) όψεις της ταυτότητάς μας

    Στο τελευταίο email που λαμβάνει ο δικαιούχος μόλις ολοκληρώσει την έκδοση Ψηφιακού Πιστοποιητικού υπάρχει ο σύνδεσμος αλλαγής κωδικού.

     

    Τον σύνδεσμο μπορείτε να τον βρείτε και εδώ.

    Ο χρήστης πρέπει να φυλάσσει το email που λαμβάνει  το οποίο περιέχει τα QR codes για την απόκτηση OTP κωδικού μέσω κινητού τηλεφώνου, ώστε αν αλλάξει/χάσει το κινητό του να έχει την δυνατότητα να συγχρονίσει εκ νέου το κινητό του.

     

    Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό που ορίσατε κατά την δημιουργία της Ψ.Υ σας. Θα χρειαστεί να γίνει ανάκληση και επανέκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού.

    Δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης χαμένου κωδικού.

    Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων - Αγγλική Έκδοση εφαρμογής

    1. Έλεγχος ότι έχω πληκτρολογήσει το σωστό URL https://sign.mindigital-shde.gr
    2. Συμπληρώνω τα σωστά στοιχεία; (Username και password της ψηφιακής υπογραφής)
    3. Αν βάλω οκτώ (8) φορές λάθος password, o λογαριασμός κλειδώνει. Πρέπει να επικοινωνήσω με τον ΔΨΠ για να τον ξεκλειδώσει.
    4. Αν το password που βάζω είναι λάθος και δεν το θυμάμαι, θα πρέπει να επικοινωνήσω με τον ΔΨΠ για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία επανέκδοσης.
    1. Αν έχω βάλει οκτώ (8) φορές λάθος password, o λογαριασμός κλειδώνει. Πρέπει να επικοινωνήσω με τον ΔΨΠ για να τον ξεκλειδώσει.
    2. Αν το password που βάζω είναι λάθος και δεν το θυμάμαι, θα πρέπει να επικοινωνήσω με τον ΔΨΠ για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία επανέκδοσης.
    • Επιτρέπονται μόνο αρχεία PDF, Word και Excel.
    • Τα Word και Excel αρχεία μετατρέπονται αυτόματα σε PDF.
    • Τα PDF αρχεία θα πρέπει να είναι version τουλάχιστον 1.4 (Acrobat 5.x) για να υπογράφονται. Την πληροφορία αυτή την βλέπουμε πατώντας Ctrl+D όταν έχουμε ανοίξει το PDF με τον Adobe Reader, ή επιλέξουμε από το menu File -> Properties

    Στην περίπτωση εμφάνισης του παραπάνω μηνύματος σημαίνει πως το έγγραφο που πάμε να υπογράψουμε ξεπερνάει τα 20 MB(MegaByte)

    1. Το email αποστέλλεται στην διεύθυνση του υπηρεσιακού μου email.
    2. Να ελέγξω αν το mail έχει πάει σε spam/junk folder.
    1. Να ελέγξω ότι πληκτρολογώ τα σωστά στοιχεία (password και OTP).
    2. Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το ίδιο OTP δύο φορές.
    3. Αν έχω βάλει οκτώ (8) φορές λάθος password ή OTP, o λογαριασμός κλειδώνει. Πρέπει να επικοινωνήσω με τον ΔΨΠ για να τον ξεκλειδώσει.
    4. Αν το OTP έρχεται στο υπηρεσιακό email, αυτό έχει ισχύ για 15 λεπτά και για μία προσπάθεια. Αν το OTP είναι σε κινητό (Google Authenticator), ισχύει αυτό που βλέπω στην εφαρμογή.

    H αγγλική έκδοση της εφαρμογής
    για την προσθήκη υπογραφής Docusign
    (https://sign.mindigital-shde.gr/) λειτουργεί:
        Σε Windows έκδοση 7 και μεγαλύτερη
        Σε Windows Vista μόνο σε
    φυλλομετρητή Google Chrome v.49 ή Mozilla Firefox
    v.52.9
        Σε Windows XP μόνο σε φυλλομετρητή
    Google Chrome v.47

    Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων - Ελληνική Έκδοση εφαρμογής

    Για να συνδεθείτε στην εφαρμογή χρησιμοποιείται τα στοιχεία εισόδου που δηλώσατε κατά την έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού ( Username και Password )

    Δυστυχώς, στην περίπτωση που ξεχαστεί ο κωδικός εισόδου για την πλατφόρμα websign είναι αδύνατη η ανάκτηση ή η επαναφορά του. Αυτό συμβαίνει διότι η πλατφόρμα websign κρατά τους κωδικούς των χρηστών της μόνο σε κρυπτογραφημένη μορφή και δεν έχει κανείς διαχειριστής τη δυνατότητα να τον αρχικοποιήσει.

    Ελέγξτε πρώτα μήπως το email με τον κωδικό έχει πάει στον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία ( spam ). 

    Στην περίπτωση που απλώς καθυστερεί να ληφθέι το EMAIL, ευθύνεται ο email server όπου ανήκει ο λογαριασμός μας.

    Τα αρχεία τύπου WORD που δεν έχουν πεδίο υπογραφής ( Signature Line ) μετατρέπονται αυτόματα σε αρχεία PDF και μπορούν να υπογραφούν κανονικά. 

    Τα ψηφιακά υπογεγραμμένα έγγραφα PDF μπορούν να υπογραφούν και από την εφαρμογή websign εάν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις: 

    α. Το έγγραφο δεν είναι κλειδωμένο από τον συγγραφέα του. ( Αν ένα pdf είναι κλειδωμένο εμφανίζεται ένα λουκέτο όταν το ανοίγουμε με κάποιον reader π.χ Acrobat Reader ) 

    β. Οι ψηφιακές υπογραφές που υπάρχουν πάνω στο έγγραφο είναι έγκυρες.

    Η ψηφιακή υπογραφή χρειάζεται να μπει μόνο μια φορά και κλειδώνει το σύνολο (όλες τις σελίδες ) του εγγράφου.

    Στην περίπτωση που ο Η/Υ διαθέτει λειτουργικό σύστημα windows < windows 10, προτείνεται η χρήση της αγγλικής εφαρμογής ψηφιακής υπογραφής DocuSign

    Μπορείτε να δείτε το FAQ Τεχνικές προδιαγραφές εφαρμογής DocuSign στην ενότητα "Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων - Αγγλική Έκδοση εφαρμογής"

    ΚΣΗΔΕ-ΕΔ ( Επόπτες, ΔΨΠ, ΔΣΗΔΕ )

    Εφαρμογή ΚΣΗΔΕ - ΕΔ

    Πραγματοποιήστε ανανέωση της σελίδας μετά από 5 λεπτά (F5) και ξαναπροσπαθήστε.

    Οι εγκεκριμένοι χρήστες της εφαρμογής ΚΣΗΔΕ-ΕΔ (ΕΠ, ΑΕ, ΔΨΠ, ΔΣΗΔΕ) έχουν την δυνατότητα εισόδου και υποβολής αιτήματος  στο HelpDesk tool.

    H διεύθυνση και οι λειτουργίες του HelpDesk tool αναφέρονται εκτενώς στα σχετικά εγχειρίδια.

    Επικοινωνία με διαχειριστή ώστε να προβεί σε επαναφορά κωδικού.

    Στην ειδική φόρμα απάντησης αιτήματος δικαιούχου μέσω της εφαρμογής ΚΣΗΔΕ-ΕΔ, υπάρχει η επιλογή "Αποστολή στο help desk". 

    Με αυτή την επιλογή "στέλνουμε" το αίτημα στο "help desk". 

    Μέσα στην "κονσόλα" κάθε δικαιούχου, υπάρχει ένα κουμπί "Ξεκλείδωμα Λογαριασμού".Με την επιλογή αυτού, ξεκλειδώνουμε τον λογαριασμό του δικαιούχου. 

    Για κάποιον φορέα που απαρτίζεται από πάρα πολλούς υπο-φορείς, ο "εικονικός φορέας" αποτελεί ένα μέσο διευκόλυνσης για την διαχείρισή τους. 

    Περισσότερα σχετικά με τους εικονικούς φορείς αναφέρονται στο manual της εφαρμογής - ενότητα 3.4

    Ο χρήστης με ρόλο Αρχή Εγγραφής μπορεί να δει:

     

    1.  Τα logs του συστήματος (  api calls, responses κ.ο.κ ) επιλέγοντας το εικονίδιο με το μολύβι "Logs". 
    2. Ta logs καταγραφής ενεργειών ( π.χ logins / logouts  κ.λ.π των χρηστών ) επιλέγοντας το εικονίδιο με το βελάκι "Login logs"  

    Επιλέγοντας διαδιοχικά "Ο Φορέας μου" --> "Εποπτευόμενοι φορείς" --> "Πληροφορίες" --> Και σε αυτό το σημείο μπορούμε είτε να επεξεργαστούμε τα στοιχεία του ΕΠ, ΔΨΠ , ΔΣΗΔΕ είτε να τον αντικαταστήσουμε. ( Οι επιλογές είναι Επεξεργασία και Αφαίρεση, αντίστοιχα ).

    Επιλογή "Στατιστικά" από το κεντρικό μενού της εφαρμογής.

    Υπάρχουν αρκετά φίλτρα στην οθόνη αναζήτησης φορέων τα οποία περιορίζουν την λίστα αποτελεσμάτων.

    Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε διαδοχικά, "O Φορέας μου" --> "Διάθεση Ψηφιακών Πιστοποιητικών" --> "Φίλτρα αναζήτησης" --> "Έγινε ανάκληση και επανέκδοση" --> "Αναζήτηση" 

    Κατά τον ορισμό ενός επόπτη υπάρχει η δυνατότητα να του δοθεί το δικαίωμα να ορίσει τον εαυτό του ως ΔΨΠ ή ΔΣΗΔΕ μέσω κατάλληλου checkbox. Η διαδικασία αναφέρεται αναλυτικότερα στο εγχειρίδιο χρήσης στην ενότητα 2.1 (σελ. 10) 

    Στην οθόνη από την οποία επιλέγουμε την έγκριση υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της διαδικασίας. Συνεπώς αν τα στοιχεία ταυτότητας στο pdf δεν ταιριάζουν, κάνουμε ακύρωση της διαδικασίας.

    Μέσα από την καρτέλα του δικαιούχου επιλέγουμε το εικονίδιο με το καμπανάκι για να ξανασταλεί το τελευταίο mail της διαδικασίας.

    Manual ΚΣΗΔΕ-ΕΔ, σελ. 36

    Ψηφιακή υπογραφή εγγράφων

    1. Έλεγχος ότι πληκτρολογεί το σωστό URL
      https://sign.mindigital-shde.gr
    2. Πληκτρολογεί τα σωστά στοιχεία; Username και password της ψηφιακής υπογραφής;
    3. Αν το password που βάζει είναι λάθος και δεν το θυμάται, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή που τον ταυτοποίησε (δηλ. τον ΔΨΠ) για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να προχωρήσει σε επανέκδοση.
    4. Aν δεν απαντά η σελίδα (https://sign.mindigital-shde.gr), επικοινωνία με το 2nd Level Support, μέσω του ticketing μηχανισμού (κλήση μέσω εργαλείου OS Ticket, τηλεφώνου ή email, ή με τη μέθοδο "escalate" μέσω της εφαρμογής ΚΣΗΔΕ-ΕΔ), για έλεγχο του προβλήματος.

    1. Αν βάλει οκτώ (8) φορές λάθος password, o λογαριασμός κλειδώνει. Να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή που τον ταυτοποίησε (δηλ. τον ΔΨΠ) για να τον ξεκλειδώσει.
    2. Αν το password που βάζει είναι λάθος και δεν το θυμάται, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον ΔΨΠ για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να προχωρήσει σε επανέκδοση.

    Δεν επικοινωνεί η εφαρμογή με τα DSA. Προώθηση στο 2nd Level Support.

    • Επιτρέπονται μόνο αρχεία PDF, Word και Excel.
    • Τα Word και Excel αρχεία, αν δεν έχουν signature line, μετατρέπονται αυτόματα σε PDF.
    • Τα PDF αρχεία θα πρέπει να είναι version τουλάχιστον 1.4 (Acrobat 5.x) για να υπογράφονται. Την πληροφορία αυτή την βλέπουμε πατώντας Ctrl+D όταν έχουμε ανοίξει το PDF με τον Adobe Reader, ή επιλέξουμε από το menu File -> Properties

    Δεν επιτρέπονται αρχεία μεγαλύτερα των 30ΜΒ.

    1. Το email αποστέλλεται στην διεύθυνση του υπηρεσιακού email που έχει δηλώσει ο χρήστης.
    2. Να ελεγχθεί αν το mail έχει πάει σε spam/junk folder.
    3. Αν λαμβάνει άλλα email και δεν λαμβάνει καθόλου το συγκεκριμένο, επικοινωνία με Indigital για έλεγχο των log του mail server.
    1. Έλεγχος ότι βάζει τα σωστά στοιχεία (password και OTP).
    2. Δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το ίδιο OTP δύο φορές.
    3. Αν λαμβάνει ο χρήστης το OTP στο υπηρεσιακό email, αυτό έχει ισχύ για 15 λεπτά και για μία προσπάθεια. Αν το OTP είναι σε κινητό (Google Authenticator), ισχύει αυτό που βλέπει ο χρήστης στην εφαρμογή.
    4. Αν έχει βάλει οκτώ (8) φορές λάθος password ή OTP, o λογαριασμός κλειδώνει. Να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή που τον ταυτοποίησε (δηλ. τον ΔΨΠ) για να τον ξεκλειδώσει.
    5. Αν πληκτρολογεί τα σωστά στοιχεία και δεν υπογράφει, επικοινωνία με το 2nd Level Support με το username του χρήστη και την ημερομηνία/ώρα για περαιτέρω έλεγχο του

    Βεβαιωθείτε ότι το έχετε εγκατεστημένο τον Adobe Acrobat Reader τουλάχιστον στην έκδοση 11.0.9+ και έχετε ενημερώσει την βάση ψηφιακών πιστοποιητικών όπως φαίνεται στις παρακάτω εικόνες.

    Επιλέγουμε "Edit --> Preferences" και κάνουμε τις παρακάτω ενέργειες,

    FAQ

    Συχνές ερωτήσεις για τις εφαρμογές Ψ.Υ (Αφορά Δ.Ψ.Π.)

    FAQ

    Συχνές ερωτήσεις για τις εφαρμογές Ψ.Υ (Αφορά Δικαιούχους Ψ.Υ)

    Αίτημα υποστήριξης προς τον ΔΨΠ

    Στην περίπτωση που στα  FAQ δεν βρήκατε την απάντηση στο πρόβλημα σας, παρακαλούμε πολύ πατήστε το κουμπί “Αίτημα Υποστήριξης”  και περιγράψτε το πρόβλημά σας ώστε να το δει ο ΔΨΠ σας, ευχαριστούμε!